توجه: لطفاً تمامی صفحات را به‌طور کامل و دقیق مطالعه و امضا نمایید.

  1. سایت 24pal در ایران مدیریت‌شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری اقدام به انتقال وجه و یا خریدوفروش محصولات غیرقانونی کند اطلاعات وی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  2. علاوه بر خريد و فروش موارد خلاف قوانين جمهوری اسلامی ايران در 24pal، خريد و فروش پول، وجوه مالی و اوراق بهادار (مبادله پول با پول) نيز در 24pal ممنوع ميباشد. به طور مثال دريافت وجه ريالی و يا تومانی درون 24pal و پرداخت دلاری از طريق پی پال در 24pal ممنوع ميباشد و در صورت مشاهده، حساب کاربری کاربران خاطی مسدود خواهد شد.
  3. استفاده از سرويس 24pal در سايت هايی که دارای مضامين غیر قانونی، مضر، تهدید کننده، توهین آمیز، زیان آور، غیر اخلاقی، افترا آمیز و مبتذل باشد و همینطور سايتهايی که به نژاد ، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین کرده باشند مجاز نميباشد و در صورت مشاهده، شناسه کاربری خاطی، توقيف خواهد شد.
  4. استفاده از سرويس 24pal به منظور خريد و فروش غير قانونی محصولات دارای حق چاپ و نشر (copyright) مجاز نميباشد و در صورت مشاهده و يا گزارش، شناسه کاربری خاطی، متوقف خواهد شد.
  5. استفاده از سرويس 24pal، در سايت های حراج و مزايده ممنوع ميباشد.
  6. استفاده از سرويس 24pal، در سايت های تبليغات کليکی سرمايه گذاری که با عنوان باکس در اينترنت شناخته شده هستند ممنوع ميباشد. (اين ماده قانونی از تاريخ ١٤ فرودين ماه، بنابر ماده ٢١ قوانين جرائم رايانه ای (بند ه - ٦) ابلاغ شده و حداکثر تا ٤٥ روز بعد از ابلاغ سايت های فعال در اين زمينه ميبايست نسبت به حذف درگاه 24pal از سايت های خود اقدام کنند.)
  7. استفاده از سرويس 24pal، در سايت های فروشگاهی که اقدام به فروش فيلم و سريال ميکنند و در سامانه ساماندهی نيز ثبت نشده اند غير مجاز است و در صورت مشاهده، حساب کاربری خاطی، توقيف خواهد شد.
  8. استفاده از سرويس 24pal، برای موارد خريد و فروش کالاهای زير، مجاز نميباشد:
    1. تمامی موارد منع شده در قانون جرائم رایانه‌ای کشور
    2. اموال غیرمنقول
    3. کارت‌های بخت‌آزمایی، قمار و شرط‌بندی
    4. vpn و موارد عبور از فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران
    5. هرگونه آموزش هک و نفوذ و دسترسی غیرمجاز
    6. کالاهایی که به نحوی حقوق ناشر را رعایت نمی‌کنند (خلاف قوانین کپی‌رایت)
    7. کالاهایی که به تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران نرسیده باشند
    8. سیگار و سایر مواد دخانی
    9. مواد مخدر و روان‌گردان
    10. مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور
    11. انواع سلاح‌های گرم و سرد
    12. کالاهایی که مبادله آن‌ها دارای مقررات و نظامات خاص است
    13. کالاهایی که برای مصرف‌کننده خطر جدی در پی دارد
    14. کالاهایی که مبادله آن‌ها طبق قانون ممنوع است
    15. کالاهایی که مبادله آن‌ها مغایر با آداب اسلامی است
    16. کالاهایی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند
    17. کالاهای قاچاق
    18. کالاهای به‌دست‌آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات کشوری و لشکری
  9. انتشار ویروس‌های اینترنتی به‌منظور سوءاستفاده از حساب کاربران  24pal مجاز نیست و در صورت مشاهده با شناسه کاربر خاطی برخورد شده و همچنین موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.
  10. جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات شخصی درباره سایر کاربران برای اهداف تجاری از طریق 24pal ممنوع است و در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  11. پس از عضویت اولیه، 24pal اطلاعات واردشده را بررسی و به‌صورت مرحله‌به‌مرحله سطح تأیید کاربر را افزایش خواهد داد برای انجام عملیات تأیید، 24pal با تلفن واردشده تماس می‌گیرد، آدرس را از طریق ارسال کد 10 رقمی، تأیید می‌کند و کپی شناسنامه و کارت ملی کاربر را نیز درخواست می‌کند.
  12. برای افزایش سطح تأیید به طلائی لازم است 37 بند این قوانین اجرائی 24pal مطالعه شده و به آدرس پستی شرکت سامان سیستم پرداز کیش ارسال شود
  13. افراد زیر سن قانونی (زیر 18 سال) مجاز به عضویت در سایت 24pal و استفاده از خدمات 24pal نمی‌باشند.
  14. استفاده از چند نام کاربری برای یک شخص در 24pal  ممنوع بوده و در صورت مشاهده موارد تخلف، سایر شناسه‌های کاربری مربوط به شخص خاطی، توقیف خواهد شد.
  15. بر طبق سیاست امنیت اطلاعات، 24pal متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد.
  16. 24pal هیچ‌گاه از کاربران خود، اطلاعاتی را از طریق ایمیل درخواست نخواهد کرد. سایر درخواست‌های 24pal از طریق تیکت ها و درون وب‌سایت 24pal انجام می‌شود و از ایمیل تنها به‌منظور اطلاع‌رسانی و یا درخواست مشاهده لینک‌هایی درون وب‌سایت 24pal استفاده خواهد شد.
  17. 24pal از کاربران خود می‌خواهد، حتماً شناسه کاربری و کلمه عبور خود را در صفحاتی که دارای آدرس 24pal دات کام (bapal.ir) است، وارد کنند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس bapal.irمسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.
  18. به سبب جلوگیری از کلاه بردای، هر کاربر در 24pal امکان واردکردن شماره‌حساب‌های خود و شماره کارت‌های خود را دارد. کاربران می‌بایست تنها شماره‌حساب‌هایی که به نام آن‌ها است را وارد کنند و 24pal هیچ مسئولیتی در مورد حساب‌ها و کارت‌های متصل بانام افراد دیگر در حساب شخص دیگر نخواهد داشت. برای تأیید حساب واردشده، 24pal کپی کارت را از کاربر دریافت و در پایگاه داده‌های خود آرشیو می‌کند.
  19. هیچ تراکنشی نه به‌صورت ورودی و نه به‌صورت خروجی (به‌جز دروازه‌های آنلاین) از حساب‌ها و کارت‌های دارای نام متفاوت بانام کاربر عضو موردپذیرش نیست و 24pal وجه ورودی را (در صورت انتقال از کارت یا حساب با نام شخصی به‌جز شخص واردکننده وجه) به‌حساب مبدأ برگشت خواهد زد. به‌طور مثال اگر کاربری با نام X در 24pal عضو شده و با کارت فرد دیگری به نام Y وجه را به در 24pal وارد کند، 24pal وجه را با کسر کارمزد بانکی احتمالی به‌حساب Y برگشت خواهد زد. در مورد وجه خروجی نیز از کاربر خواسته می‌شود تا حساب‌ها و کارت‌های به نام خود را وارد کرده و از واردکردن اطلاعات حساب‌های متفرقه، خودداری کند.
  20. انتقال وجه به‌صورت داخلی در وب‌سایت شامل هیچ هزینه اعم از کارمزد یا موارد مشابه نیست. همچنین ورود وجه از طریق هر درگاهی در 24pal‌پال، شامل هیچ هزینه اضافی نبوده و وجه انتقالی عیناً به‌حساب مقصد، منتقل خواهد شد.
  21. در حال حاضر کارمزد کسر شده برای تراکنش‌های خروجی از 24pal (برای عموم کاربران) معادل 1% از رقم خروجی است. 24pal این اجازه را دارد تا با کاربران خاص قراردادهای ویژه‌ای را امضا کرده و این رقم را افزایش یا کاهش دهد. به‌طورمعمول 24pal برای موسسه‌های خیریه و قرض‌الحسنه این رقم را کاهش می‌دهد. ضمناً چنانچه 24pal قصد اعمال تغییر در این رقم را برای عموم کاربران داشته باشد می‌بایست طبق سیاست امنیت اطلاعات خود، از یک ماه قبل از اعمال تغییرات، کاربران خود را از این تصمیم، مطلع سازد.
  22. برای کاربران سطح تأیید نقره‌ای، از زمان درخواست خروج وجه تا زمان واریز به‌حساب ممکن است زمانی بین ۱ تا ۴ روز کاری سپری شود. این زمان به سبب اطمینان از صحت تراکنش‌های ورودی و بر طبق سیاست امنیت اطلاعات 24pal است. همچنین برای کاربران سطح تأیید طلائی این زمان مابین ۱ تا ۴۸ ساعت کاری خواهد بود.
  23. به سبب تعامل با بانک‌ها، سایر تراکنش‌های ورودی و خروجی 24pal بر اساس قوانین داخلی بانک‌های جمهوری اسلامی و شبکه شتاب انجام می‌شود. یکی از قوانین مهم در این شبکه امکان بازگردانی وجه انتقالی از این شبکه تا پایان آن روز است که تراکنش‌های 24pal نیز شامل این قانون می‌باشند. به سبب اطمینان بیشتر و بر اساس قانون ذکرشده فوق، 24pal این اجازه را خواهد داشت که حداکثر تا 24 ساعت از انجام تراکنش (چه تراکنش‌های ورودی، خروجی و داخلی) وجه را به‌حساب مبدأ برگشت بزند. البته در این شرایط لازم است 24pal اطلاعات برگشتی را به صاحب حساب مقصد ارائه کند.
  24. سایت‌هایی که از سرویس 24pal استفاده می‌کنند، دارای سیاست امنیت اطلاعات و قوانین خاص خود می‌باشند. 24pal از کاربران خود می‌خواهد قبل از هرگونه خرید از این وب‌سایت‌ها قوانین و سیاست امنیت اطلاعات آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید اقدام کنند. چراکه در صورت سوءاستفاده‌های احتمالی، مسئولیتی بر عهده 24pal نیست
  25. اگرچه سیاست امنیت اطلاعات 24pal بر مبنای جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری تدوین‌شده است و فعالیت سایر کاربران بر این مبنا ارزیابی می‌شود، اما 24pal هیچ مسئولیتی در قبال کلاه‌برداری‌های انجام‌شده، توسط کاربران ندارد. چنانچه موردی در این مبنا به 24pal گزارش شود (به‌طور مثال انتقال وجه به فروشنده و عدم تحویل کالا از سوی فروشنده) 24pal محیط گفتگوی دوطرفه‌ای تحت نظارت خود ایجاد خواهد کرد تا ابتدا مورد از طریق گفتگو حل شود. چنانچه بعد از انجام گفتگو اختلاف میان کاربران مرتفع نگردد امکان پیگیری از طریق مراجع قانونی برای طرفین وجود دارد و در صورت درخواست مراجع ذیصلاح اطلاعات طرفین در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.
  26. چنانچه در مورد وجه منتقل‌شده اختلاف به وجود آید (مثلاً کاربری وجهی را به‌حساب فروشنده واریز کرده اما پس از گذشت زمان موردتوافق) هنوز کالا یا سرویسی تحویل نگرفته باشد و 24pal محیط گفتگویی میان طرفین باز کند وجه در حالت دارای اختلاف مالی قرار می‌گیرد و امکان انجام هیچ عملیاتی روی رقم موردنظر از سوی طرفین وجود نخواهد داشت. همچنین سایر تراکنش‌هایی که از وجه موردنظر، در سرویس 24pal انجام‌شده باشد به حالت معلق (دارای اختلاف) تبدیل خواهد شد.
  27. پس از ایجاد محیط گفتگوی دوطرفه میان کاربران دارای اختلاف، 24pal بر این گفتگو نظارت کرده و در پایان به صلاحدید خود تراکنش را تأیید یا رد می‌کند.
  28. 24pal به‌شدت با اسپم مخالفت می‌کند و در صورت مشاهده اسپم از سوی کاربران خود، حساب کاربر خاطی را مسدود می‌کند. مواردی که از این نظر برای 24pal تخلف شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ارسال لینک‌های پرداخت 24pal به‌صورت اسپم.
  29. هرگونه سوءاستفاده از سرویس 24pal و یا استفاده ماشینی از سرویس 24pal‌پال، بدون هماهنگی با این وب‌سایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کاربر خاطی، برخورد خواهد شد.
  30. هرگونه فعاليت تبليغاتی بر عليه 24pal ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربر خاطی توقيف خواهد شد. بديهی است 24pal در صورت توقيف حساب کاربری، 24pal موظف به تسويه حساب تراکنش های موجود با کاربر ميباشد.
  31. کاربران 24pal می‌بایست هرگونه تغییر تلفن و آدرس خود را از طریق تیکت به اطلاع سایت برسانند. بدیهی است در صورت مشاهده اشکال در آدرس و تلفن، حساب کاربری خاطی، توقیف خواهد شد
  32. هیچ کاربری حق واگذاری شناسه کاربری خود به فرد یا شرکت دیگر را ندارد. بدیهی است در صورت تخلف، مسئولیت و عواقب آن بر عهده اطلاعات فرد یا شرکت ثبت‌شده در 24pal است.
  33. کاربر 24pal که به‌عنوان فروشنده فعالیت می‌کند، موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته‌شده از طریق اینترنت رسید اخذ نماید و پایگاه داده جداگانه‌ای جهت نگهداری تأییدیه مشتری، در خصوص کالا یا خدمات تحویل داده‌شده داشته باشد. بدیهی است که هرگونه مسئولیت، در زمینه کیفیت یا کمیت کالای ارائه‌شده و نیز ارسال آن بر عهده فروشنده است و در صورت اعلام مشتری مبنی بر عدم دریافت کالا، فروشنده موظف به ارائه رسید دریافت شده از سوی مشتری است.
  34. فروشنده موظف است اطلاعات کامل خریدار را از مشتری دریافت کند. گاهی اوقات ممکن است، 24pal به‌منظور تطبیق اطلاعات فروش، با فروشنده و خریدار به‌صورت جداگانه تماس گرفته و اطلاعات سفارش و خرید انجام‌شده را دریافت کند. این کار به‌منظور جلوگیری از سوءاستفاده و کلاه‌برداری در 24pal انجام می‌شود و طرفین ملزم به در اختیار گذاشتن اطلاعات به 24pal می‌باشند
  35. فروشنده موظف است شماره رسید دیجیتالی تأییدشده از سوی 24pal را به نحوی واضح و آشکار روی سایت خود به خریدار نمایش دهد. البته چنانچه پرداخت‌کننده نیز عضو 24pal باشد، امکان مشاهده جزئیات تراکنش وی، درون کنترل پنل شخصی خود نیز وجود دارد.
  36. هر نوع ضرر و زیانی که به هر نحو از سوی فروشنده به خریدار و یا از سوی خریدار به فروشنده وارد شود می‌بایست مابین آن‌ها برطرف شود و 24pal امکان گفتگوی دوطرفه به‌منظور حل مشکلات را از طریق بخش تیکت فراهم می‌کند و در صورت عدم حل مشکل، امکان پیگیری قضایی برای طرفین وجود دارد. همچنین چنانچه ضرر و زیانی از سوی هر یک از طرفین به 24pal وارد شود، زیان دهنده موظف به جبران خسارت است.
  37. 24pal ميتواند در هر زمان که به فعاليت يا اطلاعات هويتی کاربری مشکوک شد، حساب کاربر را توقيف و مدارک هويتی و شناسائی بيشتر را از کاربر درخواست کند. پس از ارسال مدارک درخواست شده توسط 24pal، 24pal ملزم به آزاد سازی حساب کاربر و اجازه دسترسی به فعاليت در 24pal نمايد.
  38. کاربران می‌توانند در صورت عدم تمایل به فعالیت، حساب کاربری خود در 24pal را بنا به درخواست خود از طریق تیکت، متوقف کنند. 24pal کاربر موردنظر را توقیف می‌کند اما از پایگاه داده‌های خود حذف نمی‌کند. این کار به‌منظور نگهداری جزئیات کاربران و تراکنش‌های آن‌ها، انجام می‌شود.
  39. 24pal اجازه دارد، کاربرانی که خلاف قوانین فوق را اجرا می‌کنند متوقف کرده و تصمیم‌گیری نهائی در مورد حساب و موجودی آن را به‌صراحت به کاربر متخلف اعلام نماید.
  40. 24pal از کاربران خود می‌خواهد، چنانچه قوانین فوق را قبول دارید نسبت به عضویت در سایت اقدام کنید و چنانچه مایل به ادامه فعالیت نیستید درخواست توقیف شناسه کاربری خود را از طریق بخش تیکت ها اعلام کنید. چنانچه در رابطه با قوانین سایت سؤالی دارید از طریق بخش «ارتباط با ما» تماس بگیرید و یا با شماره تلفن 28427223-021 ارتباط برقرار کنید